הטור של מל: סידרת הגמר הזאת תיקבע לא רק אלופה, אלא הרבה יותר! / מנחם לס

)

הפיינל הזה יקבע כמובן אלופה, אבל הרבה, הרבה יותר!

 

לא זכורה לי סידרת גמר שכה הרבה טומנת בקירבה מלבד אליפות בין שתי קבוצות.

כמעט בכל אליפות אחרת זה מצטמצם ל-

"IT ALL COME DOWN TO THIS…"

נכון, אם המילה 'ALL' כוללת סידרת גמר NBA בשתי ארצות שונות, שני הימנונים שונים, שתי כלכלות שונות, ושני מנהיגים השונים אחד מהשני כמו יעקב ועשו.

הסידרה הזאת תקבע גורלות של שחקנים, גורלות של קבוצות, אולי אפילו תשפיע הרבה על הצורה בה ישוחק משחק הכדורסל הזה. האמינו או לא, הסידרה הזאת עלולה לקבוע אחת ולתמיד אם השלשה הפכה לחלק העיקרי של המשחק או לא.

גורל שחקני הכדורסל הטובים ביותר בליגה עלול להיקבע בסידרה זאת.

אני לא יודע מה עובר עכשיו בראש של דוראנט. אבל מה אני חושב עובר אצלו בראש?

יש כמה אפשרויות:

1.הווריורס מנצחת את הסידרה בלעדיו.

2.הווריורס מפסידה את הסידרה בלעדיו.

3. הווריורס מנצחת את הסידרה איתו.

4. הווריורס מפסידה את הסידרה איתו..

אני מאמין שהוא חוזר בשנה הבאה רק עם סנריו מס' 2 יקרה. הווריורס מפסידה בלעדיו. הוא חוזר בעונה הבאה ואיתו הם מנצחים והוא הופך לגבור לעולמים.

במקרי 1, 3, או 4 אני מאמין שהוא עוזב:

במקרה 1, אם הווריורס מנצחת בלעדיו, הוא מרגיש 'מחוץ' לעניין, והוא רק חושש שמא הוא חוזר ויקרה חס וחלילה 'אסון' והווריורס מפסידה איתו, יגידו לעולמים שהיא היתה להיות טובה יותר בלעדיו. אז מוטב לא לקחת צ'אנס.

במקרה 3, הוא עוזב בטוח. עוזב כמנצח שעשה הכל והוא מוכן ללכת לכבוש קרקע חדשה ובתולה, כמו הניקס למשל.

במקרה 4 זה ייראה לו ולקליי ת'ומפסון כסופה של תקופה, והצורך להתחיל מחדש במקום אחר. תומפסון בקליפרס ודוראנט בניקס נראה לי לא רע.

קליי ת'ומפסון יהיה שחקן חופשי. דמרכוס קאזינס יהיה שחקן חופשי. כמובן שגם קוואי לינארד יהיה שחקן חופשי.

אם טורונטו מנצחת, הפרשר על קוואי להישאר יהיה כה עצום – זה יהיה קוואי מול "OH CANADA", ואני בטוח שהוא יישבר ויישאר. אם טורונטו מפסידה הוא יחליט שהוא הביא אותם לגמר בפעם הראשונה ועשה את שלו. עכשיו הוא יכול ללכת.

הניקס, הנטס, הקליפרס, והלייקרס יבחנו כל טוויטר, כל אינסטגראם, כל ראיון, כל מילה שיוצאת מהשחקנים הללו ויבנו עליה מגדלים. יהיו אלה מגדלי אבן יציבים או מגדלי קלפים.

ולהחלטה של הכוכבים האלה יהיה RIPPLE EFFECT על לפחות תריסר שחקנים שאף הם פרי אייג'נט, והם עומדים מחכים בשער למלא את מקומם של העוזבים.

בואו נדבר על כמה דוגמאות: נניח שדוראנט עוזב והווריורס באים לקריסטפאס פרוז'ינגיס – שכולם חושבים שהוא יחתום בדאלאס –  ואומרים לו, "היי, בוא אלינו. אתה תהיה דוראנט החדש שלנו! יחד נביא עוד 3 אליפויות!", אז מה? הוא יעדיף דאלאס?

או קייל ת'ומפסון עוזב אז הווריורס אומרים לקיירי אירוינג, "אתה בדיוק האדם שאנחנו מחפשים", או אותן מילים לקמבה וולקר. או לדיאנג'לו ראסל.

דמרכוס קאזינס עוזב? החיצים מופנים לג'וליוס רנדל שעבורו ועבור ההווריורס יכול להיות שידוך שנעשה בגן העדן. גם ניקולה ווצ'יץ' אפשרות.

בטורונטו קוואי לינארד עוזב? על הכוונת ג'ימי באטלר.  או טוביאס האריס. או כריס מידלטון.

(אני לא בעניין כספים ומשכורות אז אני כותב מה שאני כותב ללא התחשבות ביכולת הקבוצה לשלם)

אם הווריורס מנצחת – כפי שלאס ווגאס מנבאת – זה יהיה הנצחון השלישי הרצוף שלה. זאת היסטוריה. הם הופכים ס"ה לרביעית אי-פעם לנצח 3 רצופים בנוסף לסלטיקס, לייקרס,  והבולס. אפילו הספארס לא עשו זאת. ומכולן רק הסלטיקס עשו 4 ברצף (ויותר). זהו אינסנטיב די רציני להשפיע על דוראנט ותומפסון להישאר, וכל קטזינס לחתום. או לך תדע, אולי היום כבר לא מתחשבים בדברים לא משמעותיים כאלה.

הבעייה עם השחקנים החופשיים היא שדוראנט שולח מסרים ב-SOCIAL MEDIA המספקים CRYPTIC HINTS (רמזים 'סודיים' או לא מובנים) ולא יותר. תומפסון? הוא רק מתבדח. מחייך. לך תבין מחיוכו הממזרי מה מתחולל בראשו. ולינארד?  IMPOSSIBLE TO READ כי הוא לא מדבר, לא אומר, לא מגיב. מין ספינקס האומר רק דבר אחד: "תחזרו אלי בסוף העונה". (וגם אז הוא לא ידבר עד שתהיה לו חתימה היכן שהוא. לך תדע. איתו זה יכול להיות בליגה של פורטוגל).

אבל רגע. נניח שתומפסון עוזב, והווריורס מסכמים הכל עם קמבה וולקר. הכל, מלבד חתימה.

ואז מייקל ג'ורדן מרים טלפון לקמבה ואומר לו: "אני נותן לך מקס של 221 מיליון".

הכל מתהפך וצריכים להתחיל הכל מהתחלה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
69 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
FAN
FAN
29 במאי 2019 19:08

א. חוזר ואומר- ממש ממש לא אתפלא אם המשחק השלישי בקפליפורניה יהיה בפיגור 0-2 של הווריוס

ב. נראלי יש דיווח שקאזינס ישחק במשחק 1- לא יודע איך לאכול את זה..

ב. גם הקיץ יהיה מעניין מאוד מבחינת מעברים וכו..כיף. דוראנט אי אפשר לקרוא אותו..הוא יכול להעלב ממישהו בטוויטר ולבחור בגלל זה בקבוצה כלשהיא

נתן גולד
נתן גולד
29 במאי 2019 19:24

עוד אפשרות שיכולה להוביל להישארות של דוראנט זה כשהוא חוזר בפיגור 2-0 ומוביל את הלוחמים לניצחון. אי אפשר לנחש מה עובר לדוראנט בראש אבל אני מהמר שבסוף העונה הוא עובר לקבוצה אחרת ואני מאוד אשמח אם זה יקרה..

ברוך רובין
ברוך רובין
29 במאי 2019 19:35

תודה מנחם למזלנו אם דוראנט עוזב הווריורס לא יכולה להתחזק באף אחד היא עדיין מעל תקרת השכר, אותו דבר על קאזינס הדבר היחיד שהיא יכולה להציע זה חריגת מיד לבל ומינימום, זה אומר שלא קמבה לא רנדל לא פורזינגס ובעצם לא אף שחקן שמכבד את עצמו או מחפש חוזה גדול לא יחתום שם.
.
לגבי קוואי מה יש לו להישאר בטורנטו הקבוצה מזדקנת גם אם הוא לוקח אליפות, עדיף לו לעבור ללוס אנגלס, אני רואה כבר את הלוגו מספר לו על החוזה נעליים שיקבל , פור גוד סייק בן סימונס קיבל חוזה נעליים גדול יותר ממנו, הוא יעבור לעיר עם מזג האוויר מצויין לעומת הקור בטורנטו שחודר לעצמות, ויכלו לבנות לו קוטנדרית ל) שנים בהנחה שדוראנט מצטרף עליו, לאורי בן 33 איבקה בו 32+ (בחיים הוא לא בן 29 כל הליגה יודעת את זה) , דני גרין בן 32 עוד שלושה שבועות (לדעתי יקבל 5-6 מליון), גאסול בן 34. ולא נראה לי קוואי יחפש לרוץ עם אנובי וסייאקם שיש להם עוד הרבה לאן להתפתח ויחפש קבוצה בשבילו.

FAN
FAN
29 במאי 2019 19:38

אם דוראנט עוזב(וכנראה גם קאזינס) הווריוס לא יכולים להחתים שחקנים חדשים?!?! הסגל ישאר כפי שהוא עכשיו בלי שינויים דרמטיים??

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
29 במאי 2019 19:49
Reply to  FAN

הפיירול של גולדן סטייט בלי דוראנט, קאזינס, וקליי תומפסון הוא משהו כמו 90 מיליון.
החוזה של לווינגסון (למיטב זיכרוני) מובטח חלקית, מה שמקטין את הפיירול למשהו כמו 85 או 86 מיליון, וזה לפני הקאפ הולד של מקומות חסרים ברווסטר (רק 5 שחקנים חתומים. שוב, למיטב זיכרוני).
המשמעות היא שעדיין אין להם מספיק מקום בשביל חוזה מקס לשחקן 10 שנים בליגה (38 מיליון), היות ותקרת השכר הצפויה היא 109 מיליון.
.
כמובן שכל זה לא יותר מדיון אקדמי –
אני לא רואה איך קליי לא ממשיך בגולדן סטייט עבור מקסימום בקיץ הקרוב.
.
אז מה יכולים גולדן סטייט לעשות בקיץ אם דוראנט וקאזינס עוזבים?
להחתים שחקנים עבור מינימום,
ולהשתמש ב-MLE עבור חיזוק נוסף (עם ה-MLE הם החתימו את קאזינס).

אסף
אסף
29 במאי 2019 21:04

בכל מקרה ברגע שהם משאירים את משולש הזהב של דונקי-סטף-קליי הם מסודרים. יהיו מספיק שחקני משנה שרוצים סיכוי להתמודדות על התואר ווטרנים ששוב ימלאו את השורות.
אגב לא קשור לפוסט אבל בנתיים עושה רושם שהולך להיות מעניין ביוסטון בקיץ, כשמורי מדבר ככה הוא גם לרוב מבצע איזה מהלך או שניים .
https://twitter.com/wojespn/status/1133756758202040320?s=19

מנחם לס
מנחם לס
29 במאי 2019 20:02

ברוך, אולי לא קראת מה שכתבתי לפני יומיים: הווריורס עשו העונה 2 מיליארד דולרים רווח (כמובן שהרוב מחסויות ומכירות). לייקוב, בעל הקבוצה, אמר שהוא מוכן לפתוח אתצ הכיס אפילו אם מס המותרות ידיע למיליארד.ץ גם אני הייתי מוכן להשקיע מיליארד כדי להרוויח שניים.

FAN
FAN
29 במאי 2019 20:17
Reply to  מנחם לס

תודה על הפירוט..
קליי ישאר מן הסתם (הבנתי שהעובדה שהוא לא היה באף אחת מחמישיות העונה, מנעה ממנו חוזה מקס עם 20 מליון דולר יותר!!!)

אבל מי יבוא לווריוס בלי דוראנט וקאזינס עם חוזה מינימום/MLE?!

ואם ללייקוב לא אכפת ממס המותרות זה אומר שהוא יכול להתפרע כמה שהוא רוצה?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
29 במאי 2019 20:26
Reply to  FAN

נתחיל בכך שגולדן סטייט כבר הראו שהם מסוגלים להביא שם כגדול עם ה-MLE: קאזינס.
.
לגבי מס המותרות –
תקרת השכר "גמישה" רק עבור השחקנים של הקבוצה, אלו שיש עבורם זכויות בירד.
שחקנים חופשיים – עבורם התקרה קשיחה (למעט ה-MLE שמאפשר לקבוצות שנמצאות מעל תקרת השכר עדיין להתחזק. ה-MLE לקבוצות שלא משלמות מס הוא בגובה של 9.2 מיליון. זה של קבוצות משלמות מס הוא 5.7 מיליון)

דדי
דדי
29 במאי 2019 20:44

הסכומים האלה הולכים לעלות ב כ 6%

מנחם לס
מנחם לס
29 במאי 2019 20:28
Reply to  FAN

כן

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-ת-!
29 במאי 2019 20:21
Reply to  מנחם לס

לא קשור מנחם. אין לי ספק שהשחקנים החופשיים של גולדן סטייט יקבלו הצעה למקסימום, יהיה מס המותרות גבוה ככל שיהיה.
מה שברוך כתב נכון –
אם דוראנט וקאזינס עוזבים, הכללים של הליגה קובעים שגולדן סטייט יכולים להשתמש אך ורק בחוזי מינימום וב-MLE.
לא קשור לכמה הבעלים מוכן או לא מוכן לשלם.

מנחם לס
מנחם לס
29 במאי 2019 20:29

זה נכון. לא חשבתי על זה

ברוך רובין
ברוך רובין
29 במאי 2019 22:50

מנחם זה לא משנה ההון שלן יש חוקים אחרי זה סטיב באלמר היה שולט בליגה, ללא חוקי תקרת שכר הייתה רואה את כל הכוכבים בקליפרס שוב בעלים אחר לא יכול להתחרות איתו, ללא דוראנט/ עם דוראנט קליי יקבל מקס ואין להם שום אפשרות להתחזק בכוכב אחר.

אסף
אסף
29 במאי 2019 21:05
Reply to  מנחם לס

מנחם מה העסקים מהן עשה אגב לייקוב את הונו???

מנחם לס
מנחם לס
30 במאי 2019 0:27
Reply to  אסף

אני לא בטוח. אבל הוא לא בין העשירים מהבעלים. בגוגל הכל כתוב

שחר
שחר
29 במאי 2019 20:13

מאמין שגולדן ינצחו בגמר בכל הרכב.
כך או אחרת קליי יחתום על מקסימום בקיץ, ודוראנט אני נוטה לחשוב שיחתום בסיכוי גבוה, כאשר האלטרנטיבה זה ללכת עם קוואי לקליפרס

דדי
דדי
29 במאי 2019 20:45

דוראנט וקוואי יעזבו, לא משנה מה יקרה.
אבל זה נכון שהסיכוי התיאורטי היחידי, גם אם קטנטן, שדוראנט נשאר, זה אם גולדן סטייט מפסידים.

המשגיח
המשגיח
29 במאי 2019 21:03
Reply to  דדי

נוטה להסכים לגבי קוואי.

לגבי דוראנט – חושב שגם הוא יעזוב בכל מצב.
מרגיש לי שהוא רוצה להוכיח לכל הספקנים שהוא השחקן הכי טוב בליגה, ואם לנארד ייקח לגולדן אליפות על הראש, הדרך היחידה שלו להוכיח זאת תהיה ללכת לקבוצה אחרת ולהוביל אותה לאליפות בעצמו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29 במאי 2019 21:18
Reply to  דדי

חושב גם.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29 במאי 2019 21:20
Reply to  דדי

סיכוי לא מבוטל שיאחדו כוחות בקליפרס.
האפשרות השנייה היא דוראנט בניו-יורק עם קיירי.

שחר אלוני
שחר אלוני
29 במאי 2019 21:47

השמועה הטריה היא שקיירי צמצם את רשימתו לנטס/לייקרס

ראס א שטן
ראס א שטן
29 במאי 2019 22:27

זה יהיה לייקרס. בנטס מה יעשה שם? כשרון פחות מבוסטון הוא יחרבן שם יותר ממה שחרבן בבוסטון. אל איי הכי מתאים לו. עונה הבאה גם דיוויס יצטרף אליהם בחינם והוא יהנה מהחיים.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
30 במאי 2019 0:32

יש מצב

שחר אלוני
שחר אלוני
29 במאי 2019 21:28
Reply to  דדי

קוואי אם טורונטו לא זוכים, ילך רוב הסיכויים לל.א., וסיכוי נמוך שישאר
דוראנט, אם גולדן זוכים, והוא כנראה משחק קצת בסוף הסדרה, סיכוי לדעתי נוטה שישאר בשושלת הסטורית, ויש סיכוי לקליפרס, בעיקר אם קוואי שם.
דוראנט הוא לדעתי לא שחקן שיביא אליפות ככוכב יחיד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29 במאי 2019 20:56

הרבה אקשן הולך לקרות הקיץ. אפילו כספי, אי שם בהמשך שרשרת המזון של הליגה, סיפר בראיון שכולם מחכים לראות באיזו קונסטלציה יסתדרו הכוכבים, כדי שתתחיל תגובת השרשרת שתוביל עד אליהם

אסף
אסף
29 במאי 2019 21:07

כספי נוחת במכבי בקיץ. עשה קריירה יפה כשחקן רוטציה לגיטימי (8-9) אבל נראה לי שהפעם יש ריח של סיום התקופה הזו באוויר.

שחר אלוני
שחר אלוני
29 במאי 2019 21:27

שמועות טריות מהיום:
קיירי צמצם את הרשימה לנטס או לייקרס (ללא בוסטון וניקס)
יוסטון שמים את כולם חוץ מהארדן על השולחן לטרייד, כולל פול וקפלה
**
אם זה נכון אז קיירי כבר לא יתאחד עם אף אחד בניקס
אז הספקולציה היחידה שנשארת לגבי דוראנט זה האם הוא נשאר בגולדן או עובר לקליפרס עם קוואי. להרפתקנים: עובר ללייקרס

ראס א שטן
ראס א שטן
29 במאי 2019 22:25

מי יקח את הנגרים של יוסטון בטרייד תמורת משהו טוב? פול וטאקר תכף יהפכו להיות סבא. קאפלה זה נגר על. מי נשאר ריברס ודונאל האוס? יוסטון מתים. יש להארדן אולע עוד עונה בקנה כמו השנתיים האחרונות וזהו. הבעיה שאין מי להביא שיעזור לו. יוסטון הימרה עונה שעברה אול אין ומורי לא היה מסוגל להפר את ההבטחה לפול גם במחיר מוות הדביל וקבר את הארדן יחד איתו בקבר.
אבל היי לפחות יש להם את השחקן הטוב בעולם. וכן עד שקאווי יוכיח אחרת מול הלוחמים אני עדיין עם הארדן.

ראס א שטן
ראס א שטן
29 במאי 2019 22:32

הסיכוי היחיד של הארדן לראות טבעת זה לבקש טרייד בעצמו

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
30 במאי 2019 0:34

אולי איזו קבוצת לוטרי תיקח את פול, כמו שלקחו את המשכורת של כרמלו באטלנטה.
האמת שפול מתאים לפניקס שצריכה רכז
אם יצליחו להוציא אותו, אולי יביאו חיזוק רציני

Ljos
Ljos
30 במאי 2019 1:03

אם אנחנו רוצים להיות כנים עם עצמנו, יש רק קבוצה אחת שכריס פול מתאים לה כמו כפפה ליד שכבר יש עליה כפפה.
תחשוב – פול רכז מעולה. גם אם לא בשיאו. שים סביבו שני קפצני על, שאחד מהם גם יכול לנהל לבדו כשסבא פול צריך ללכת לנוח ולצרוח על הצעירים שעושים רעש בצבע.
אפשר רק לדמיין את כמות הלובים שהקבוצה הזו תחגוג איתה על הליגה.
אפשר אפילו לחשוב על כינוי אפשרי לקבוצה הזו. "לוב… סיטי".

ראס א שטן
ראס א שטן
30 במאי 2019 6:50

כרמלו היה עם חוזה לעונה אחת ב28 מיליון.
פול עם 40 מיליון ל3 שנים הבאות כל עונה. לא רואה מי יעשה עליו ביי אאוט.
ניתן להחליפו רק מול גון וול אבל החוזה דל וול יותר גרוע ארוך יותר ויקר יותר.

דדי
דדי
29 במאי 2019 22:01
צביקה
צביקה
29 במאי 2019 22:24
Reply to  דדי

גדול דדי!

דדי
דדי
29 במאי 2019 22:26
Reply to  צביקה

זה לא אני זה גיירמו 🙂

סוסמעץ
סוסמעץ
29 במאי 2019 22:14

כל כך משעמם פה לכולם
==
כבר התחלתם עם עונת המלפפונים?

רפיקי
רפיקי
29 במאי 2019 22:24

ואוו מנחם מדוייק כל כך
מסכים עם כל מילה חוץ מזה שקליי עלול לעזוב בקיץ.
הוא לא נראה לי אחד שיעזוב בית וחזה מקס בשביל הרפתקה.

ראס א שטן
ראס א שטן
29 במאי 2019 22:26
Reply to  רפיקי

קליי זה הדבר הכי נעול אצל הלוחמים בכספת מקס של ברינקס

ראס א שטן
ראס א שטן
29 במאי 2019 22:30

מנחם הדברים האלו לא מעניינים את השחקנים תוך כדי משחק. אם דוראנט בריא הוא ישחק גם אם הוא לא בריא והוא יצווה על קר לשתפו הוא ישחק הוא לא שואל את קר ואיש לא יגיד לו מילה בלוחמים למה אם הוא עוזב הסרט שלהם נגמר קרי וקליי כבר לא ילדים ואין להם איך להתחזק בשחקנים חיצוניים. דוראנט מחזיק אותם בביצים. אני ממשיך עם התסריט שלי מלפני חצי שנה 99 אחוז הוא חותם בלוחמים בכל מצב לשנה אחת ואז עוזב קיץ הבא. 1 אחוז בקליפרס. כל השאר כלום 0 סיכוי.

דקסטר
דקסטר
29 במאי 2019 23:04

הדבר הכי בטוח זה שאם טורונטו מנצחים קוואי 100% עוזב!
ועוזב כמו ענק! מה יש לו לחפש שם בשנה הבאה? הם גם לא ישחזרו את ההישג וגם הוא יהיה במקום שלא בא לו לחיות שם.
ואף אחד לא יכעס שם במידה וכן. בא כמשיח ועזב

תומר
תומר
29 במאי 2019 23:15

אני חושב שניקולה וויצ'יץ לא יגיע לווריורס

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
29 במאי 2019 23:16

הצטרפו לבלוג החי. האם ארסנל תשווה? לדעתי פנדלים לא יהיו ויש מצב להארכה ששם דוקא תגיע הארכה!

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
29 במאי 2019 23:17

התגובה שלך כאן… יש צופים?

פינצ'ר נובח לא נושך
פינצ'ר נובח לא נושך
29 במאי 2019 23:37

התגובה שלך כאן.. עודדדדדדד מעט משחק מסקרן בוטפוגו נגד סול דה אמריקה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 במאי 2019 23:48

תודה רבה מנחם.
.
קשה לי להאמין שקוואי יחבור לכוכב שעלול להאפיל עליו, ובטח שלא SF (לברון/דוראנט), כך שלדעתי הוא יעדיף את הקליפרס בהנחה שיהיה הכוכב המוביל, ואם דוראנט מגיע לשם יתכן שישאר בטורונטו.
.
אם נניח לרגע שהכתוב דלעיל נכון, ואם נניח שדוראנט יגשש אצל הקליפרס,, זה מעלה שאלה מעניינת בנוגע לג'רי ווסט – האם להעדיף את קוואי או את דוראנט?
.
ולדעתי התשובה היא קוואי, גם כדורסל נטו (כשמשקללים הגנה), גם אופי וגם סיכויי הישארות ארוכי טווח.
.
סוגית האופי קריטית לדעתי, ומי שנתפס בעיניי בעייתי פשוט מאבד הרבה נקודות (כן קיירי, אני מדבר עליך). קשה לדעת ולא צריך למהר ולשפוט, קוואי למשל, למרות הסיפור בספרס נראה כמשתלב יפה בטורונטו, ויתכן שגם דייויס יפרח מחוץ לניו אורלינס, אבל קיירי לדעתי די שרף את עצמו עם כל הרעש בקליבלנד ובבוסטון.

אור
אור
29 במאי 2019 23:58

לא מסכים, לפחות לגבי דוראנט והקליפרס. הלייקרס עושים מעצמם צחוק ולברון דומיננטי יותר אז מילא אבל מה הבעיה של קוואי לחבור לדוראנט? לדעתי הוא סגור בקליפרס וישמח אם גם דוראנט יגיע.
.
קיירי בהחלט בעייתי ונשמע לי שהשמועות על הנטס הגיוניות לשני הצדדים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 במאי 2019 7:19
Reply to  אור

כל כך הרבה בידודים וכדור אחד בלבד – למי ילך הכדור במאניטיים? לדוראנט או לקוואי?

שלום
שלום
30 במאי 2019 11:37

תלוי מי שומר על כל אחד מהם

מנחם לס
מנחם לס
30 במאי 2019 0:33

ייתכן

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
30 במאי 2019 0:38

האמת היא שקוואי נראה כמו מנהיג שיכול להוביל קבוצה כמו הקליפרס לאליפות
דוראנט לעניות דעתי הוא סקורר על אבל לא אחד שמוביל לאליפות קבוצה כזו.
אם הוא היה בטורונטו הם לא היו בגמר, גם אם על הנייר הוא סקורר טוב מקוואי
דוראנט באוק' עם ווסטברוק בשיאו לא לקח אליפות וגם לא היה יותר מפעם אחת בגמר
הכי טוב לו להישאר בלוחמים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30 במאי 2019 0:11

לקבוע עכשיו, שדוראנט עוזב לא חשוב הנסיבות, עוד לפני שנתפתחה סדרת הגמר, זה טמטום מוחלט.
.
הסנריו הכי מעניין מבחינתי, הוא אם טורונטו זוכה, כי :
.
א. קוואי יכול לעזוב בלב שלם בלי נקיפות מצפון. אחרי מיקסום של הליגה בשוק הקנדי.
ב. כנראה לקליפרס
ג. אפילו הקאפקייק לא יצטרף למי שניצח אותו (אף אם לא שיחק) בגמר.. במיוחד אחרי הסאגה במפרץ.
ד. לכן אחוזיי ההישארות במפרץ עולים באופן ניכר.
ה. כאן עולה שאלת מיליון ה $…
.
האם הליגה וגולדן יקריבו עוד אליפות בחשיבה ארוכת טווח כמו ב 2016 ?…

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
30 במאי 2019 0:40

נקודות מעניינות 🙂
גולדן יקחו את האליפות, כל עוד זה תלוי בהם. הם יודעים שבשנים הבאות אלוהים גדול, והסיכוי הטוב הוא עכשיו
דוראנט להערכתי ישאר בגולדן, ואם כבר הקליפרס יקבלו את קוואי

דדי
דדי
30 במאי 2019 0:22

In an appearance on FS1’s “The Herd,” Bucher told Colin Cowherd that the reigning two-time Finals MVP has not only recently put his house up for sale in the Bay Area, but he’s also bought a new place in New York. While it is true that multiple Warriors players are selling their homes to accommodate the new arena location, this case with Kevin Durant is just too coincidental.

דדי
דדי
30 במאי 2019 0:23
Reply to  דדי

כל אחד פה מפנטז לפי מה שנראה לו הגיוני במקום לעקוב אחרי הראיות.
וזה נכון לכל הפרי אייג׳נטס הקיץ.

שחר התל אביבי
שחר התל אביבי
30 במאי 2019 0:43
Reply to  דדי

זו ראיה נסיבתית 🙂
למה שילך לניקס? אין לו סיכוי רציני להיות אלוף שם, גם אם ארווינג יצטרף אליו

דדי
דדי
30 במאי 2019 0:49

זה שהוא העביר את המשרדים של כל האימפריה העסקית שלו לניו יורק השנה זה גם נסיבתי ?
אתה יודע שקמבה מניו יורק ?
אתה מבין שאחרי שהניקס מחתימים את דוראנט וקמבה או קיירי או באטלר, יש להם מספיק תחמושת בשביל ללכת גם על דייויס או לפחות על ביל ?
.
״לא, אבל נראה לי שהוא חושב ככה, ואז הוא ירגיש ככה, ולדעתי בכלל הוא יעשה ככה, ואיזה טמטום זה בכלל לחשוב שכבר אפשר לדעת משהו…״
.
אוקייייייייייייי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
30 במאי 2019 1:09
Reply to  דדי

מהאיש שהביא לכם את פול ג'ורג' בלייקרס.. אם כבר מדברים על פנטזיות.
.
הוא לא העביר את המשרדים ל ניו יורק, הם כבר היו ממוקמים שם מלכתחילה, הם פשוט עברו בניין…

"Note: the office was in NY already. They’re just moving into a different one. From reading Romona Shelbourne’s article, seems like they are trying to expand the team."

אור
אור
30 במאי 2019 1:16

מאותו האיש שחברים שלו דיווחו לו שהכל סגור וחתום, דייויס בלייקרס. מי שמזלזל באחרים שלא יתפלא שמחכים לו בסיבוב

שחר אלוני
שחר אלוני
30 במאי 2019 2:14

הראיה של המשרדים בניו יורק כבר מעורפלת, בסדר, בוא נראה מה הוא יעשה

שחר אלוני
שחר אלוני
30 במאי 2019 2:12
Reply to  דדי

דוראנט באטלר ביל והניקס הנוכחיים יקחו אליפות?
זה יכול גם להיות כמו פילי
במקרה הטוב הם יאבקו עם יאניס ו 8 שחקני הרוטציה שלו על גמר המזרח
בגולדן יש לו שושלת שיכולה להמשיך עוד כמה שנים, ובקליפרס עם קיירי/באטלר/ או קוואי יש לו סיכוי להקים קונטנדרית

ראס א שטן
ראס א שטן
30 במאי 2019 6:54

ברור שיקחו. טיקט לגמר אוטומטית ואז לנצח סידרה אחת. יקחו בקלות. דוראנט זה לא אמביד חביבי. הוא לבד לוקח את המזרח בהליכה. שלא נדבר על גימי המחסל בהגנה.

ראס א שטן
ראס א שטן
30 במאי 2019 6:55

סוראנט באטלר וביל עושים סוויפ מהדהד על יאניס

שחר אלוני
שחר אלוני
30 במאי 2019 0:44

ועוד לא דיברנו על דייויס
לדעתי יחכו איתו עד החורף לראות את הדינמיקה

אור
אור
30 במאי 2019 1:30

מיקי, הנה הפוסט שחיכית לו עם הניתוח של 538
.
https://fivethirtyeight.com/features/are-the-raptors-really-favorites-against-the-warriors/

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 במאי 2019 7:33
Reply to  אור

תודה רבה אור. על זה אפשר להתווכח אבל זה כבר הגיוני. לדעתי היה עדיף להם לנסח כרמלו קצר טווח שמבוסס על הנחות כמו נניח "דוראנט חוזר במשחק הרביעי" ו"קאזינס חוזר בכושר של 50% לעד 20 דקות בלילה במשחק הרביעי" או משהו כזה, או פשוט לוותר על הכרמלו ופשוט לתת את האחוזים ואת ההסבר הזה.

דדי
דדי
30 במאי 2019 2:23

יש סיבה שאנשים מסויימים כאן לא שווים תגובה.
לסיבה הזאת קוראים שקרים.

גאון של אמא
גאון של אמא
30 במאי 2019 3:18
Reply to  דדי

יא חתיכת ש…
לפני יומיים בכית כי קראו לך קמצן. היום אתה קורא לאנשים שקרנים. ממש מודל לשוויון.
מעניין אם מנחם יעיף תתגובה שלך גם.
כילייי . קמצן. בונקר

xoxo
xoxo
30 במאי 2019 11:44
Reply to  דדי

אבל מה לעשות שהם באים מכיוונך